Teks Berjalan

Om Swastyastu, Sameton Sutha Abimanyu, Nyama Blijul ajak makejang.. Rahajeng rauh ring blog puniki, elingang follow ig @blijul_pande twitter @jul_pande Youtube: Blijul TV _ Om santih, santih, santih.

Monday, June 9, 2014

JERO GEDE JERO LUH

Ngancan wai, ngancan memanes berita di TV muah di Koran ngundukang pabligbagan Pilpres 9 Juli ane lakar teka nenenan. Kudiang tuara memanes? Tuah ada duang pilihan, makejang ngajak simpatisan lan relawan. Liu masyarakate ane suba pasti ngelah pilihan. Ane putih apa ane poleng?! Satu apa dua? Dua apa satu? Jeg suba cara gendinganne "GamaBand -- satu atau dua, pilih aku atau dia yang kamu suka, dua atau satu, pilih dia atau aku, aku tak tau..."

Ngancan mamiut saling tungkasin paturu pendukung capres-cawapres, ne luung to luung. Ada ane mamilih ulian nolih di kulit, ada masih ane mamilih ulian aken nelisikin kanti kajejerone. Liu laku solahne malegendah.

Sujatine makadua luung, makadua pasti nyidaang ngae wangsa lan negara Indonesia maju lan bermartabat. Sakewala, ne ada di duri jk di sampingne patut waspadain, ada ne konden apa2 suba ngedum kekuasaan, nagih kene nagih keto, ada ane nolak dumduman yen kar gabung!

Dini suba iraga patut eling, dueg mamilih! Pang da buka presiden ane jani, sujatine pak presiden ne melah lan otakne canggih, sakewala ne di samping jak di durine liu ne cara cupak. Sing demen nyokot, jeg nyaup. Apa ulian keto?

Sing ja len tuah ulian madum-duman satonden payu dadi presiden. Koalisine bas gede, makejang nagih ddi menteri, dadi pengede. Di subane gede, pragat suba dadi tukang uluh. Sing pelih lingsire ngoraang jero gede jero luh. Nyen ja gede (maan posisi luung lan tegeh), yen telah sing ja ulian ne cenik, pasti ne gede ne nguluh.

Nah, ento makerana buka tiange meled sajan ngorain ida danene, melah-melah mamilih da ulian papineh punyah nentuang pamimpin, ento tuah lakar ngae benyah. Yen unduk figur, wah makadua pasangan calon sing mangkuh sangsiang. Sakewala ento ane ajaka bergabung to, nyen to? Jero gede apa pan cilik to? Ane ajaka liu to mapunduh ditu tuah lakar ngadum kekuasaan, ujung-ujungne duit! Ngutgutin APBN, pipis rakyat! Ento ne patut waspadain.

Nah, keto gen ja tiang mabesen. Buka nuduk buah gatepe, ane misi laan anggo duduk aba mulih, ane puyung laan kutang. (PKJ)

No comments:

Post a Comment

Wusan simpang, elingang komentarnyane ngih..! Ring colom FB ring sor taler dados. ^_^ sharing geguratane ring ajeng dados taler.